Jak uzyskać płaski brzuch. Sposoby na płaski brzuch szybko i skutecznie

Udostępnij

    Jak schudnąć „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Jak uzyskać płaski brzuch. Sposoby na płaski brzuch szybko i skutecznie
Proszę Cię, oceń ten wpis. Kliknij w gwiazdkę

Jak uzyskać płaski brzuch szybko

Każda kobieta chce uzyskać płaski brzuch i szczupłe uda. Istnieje wiele sposobów, takich jak: regularna dieta i ćwiczenia oraz prawidłowa i wyprostowana postawa. Nie ma co ukrywać, że redukcja masy ciała ma zasadnicze znaczenie. Nie mniej jednak są kobiety, które są szczupłe a nadal nie mają płaskiego brzucha. Dlatego warto wziąć pod uwagę KILKANAŚCIE WAŻNYCH WSKAZÓWEK, które pozwolą UZYSKAĆ PŁASKI BRZUCH.



ciekawostkiozdrowiu.pl-jak-szybko-miec-plaski-brzuch

Jak uzyskać płaski brzuch. Sposoby na płaski brzuch szybko i skutecznie – Czego należy unikać, żeby mieć płaski brzuch

1. Spożywaj mniej węglowodanów
Jeśli chcesz mieć szybko płaski brzuch unikaj węglowodanów, takich jak makaron, chleb i biały ryż, które mogą powodować także wzdęcia. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z nietolerancji na gluten. Aby się o tym przekonać wystarczy na kilka dni odstawić potrawy z glutenem. Jeśli brzuch się zmniejszy należy wyeliminować gluten całkowicie lub bardzo ograniczyć (pieczywo, makarony, wyroby pszenne)

2. Zmniejsz spożycie żywności ciężkostrawnej powodującej wzdęcia i gazy, czyli fasolę, soczewicę, kapustę, pikantną żywność, rośliny strączkowe, które łatwo powodują tworzenie się gazów w jamie brzusznej

3. Zmniejsz spożycie cukru i soli
Zmniejszenie spożycia soli przekłada się na ograniczenie zatrzymywania się wody w organizmie. Zamiast soli można używać przyprawy i zioła. Podobnie niezdrowe są pokarmy słodzone czy słodycze i mogą również zwiększyć Candida w jelitach i powodować wzdęcia.
Zobacz wyniki 30 letnich badań prowadzonych nad przyczynami światowej epidemii otyłości >>>.  Wyniki są jednoznaczne i odpowiadają na pytanie JAKIE SĄ  PRZYCZYNY OTYŁOŚCI, dlaczego ludzie tak szybko tyją i to niezależnie od kraju w którym żyją.

4. Zmniejsz spożycie gazowanych napojów
Fruktoza, wykorzystana zamiast białego cukru w gazowanych napojach również powoduje odkładanie się niechcianego tłuszczu na brzuchu. Prowadzono badania, które pokazały, że fruktoza jeszcze bardziej wpływa na odkładanie się tłuszczu niż cukier.

Pijesz słodzone soki i napoje gazowane ?
1 litr napoju gazowanego wypijanego dziennie powoduje zwiększenie masy ciała prawie 0,5 kg tygodniowo !!! i prawdopodobnie znaczna część odkłada się na brzuchu, pośladkach i udach.

loading…



5. Zmniejsz spożycie alkoholu, kawy, herbaty i kakao
Każdy z nich napojów może stwarzać problemy w układzie pokarmowym, co może powodować zwiększenie wagi ciała, np herbata wysusza organizm i wpływa na powstawanie zaparć.

6. Nie jedz smażonego jedzenia
Smażone jedzenie zawiera więcej tłuszczu, jest ciężko strawne i jest dłużej trawione przez organizm.
Szczególnie niebezpieczne jest, gdy do smażenia są stosowane tłuszcze rafinowane >>> zobacz jak bardzo są niebezpieczne dla serca i układu krążenia >>>

  POPULARNE ARTYKUŁY, które również interesują innych:
loading...
 

Jak uzyskać płaski brzuch. Sposoby na płaski brzuch szybko i skutecznie – Co i jak jeść, żeby mieć płaski brzuch

1. Jedz małymi porcjami a często
Staraj się jeść mało, ale często. Planuj poprzedniego dnia to co zjesz, podziel je na małe porcje zjadane w sumie w 5 posiłkach.

2. Pij dużo wody
Pij dużo wody – 2-2,5 litra dziennie. To pobudza nerki do wzmożonej pracy i wyeliminowania toksyn oraz zapobiega zaparciom.

3. Jedz więcej błonnika
Jedz pokarmy bogate w błonnik, warzywa, kasze (jaglaną, gryczaną), brązowy ryż. Pamiętaj żeby pić więcej wody, aby nie doszło do powstawania zaparć.

4. Jedz ryby i chude mięso drobiowe.

5. Lecz Candida i stosuj probiotyki
Jeśli często masz wzdęcia, to zacznij stosować dobrej jakość probiotyk tak, żeby dobroczynne bakterie mogły zacząć żyć w twoich jelitach. Jogurt naturalny jest również bardzo pomocny jako dodatek do posiłków. Nie jedz jogurtów z dodatkami, gdyż zawierają cukier, co powoduje odkładanie się dodatkowego tłuszczu i wzdęcia. Jedz tylko jogurt naturalny. Możesz też zrobić domowy napój na wzdęcia >>>

Zobacz jak sprawdzić czy nie masz pasożytów w jelitach, bo i one mogą być przyczyną, że nie masz płaskiego brzucha.
6. Pij napoje i koktajle odchudzające i spalające tłuszcz >>> czy  redukujące tłuszcz >>>

zdrowie-hotto-pl-moj-sukcesPRZY OKAZJI ŚWIĘTUJĘ MÓJ MAŁY SUKCES – czyli jak schudłam 12 kg bez diety w 3 mce Mogę się wreszcie podzielić moim sukcesem i odkryciem (testowanym osobiście od jakiegoś czasu), czyli Koncentratem Ziół (3 w 1), który (co potwierdzam) oczyszcza, spala tłuszcz, reguluje trawienie, likwiduje zaparcia i odchudza a poza tym co było dla mnie ważne ZMNIEJSZA APETYT NA SŁODYCZE . Ja dzięki temu koncentratowi ziół SCHUDŁAM PONAD 12 KG BEZ DIETY w niecałe 3 miesiące.
I nie jest to reklama tylko moje odkrycie, z którego się cieszę i dzielę – gdy znajduję coś dobrego to uważam, że warto pokazać, nawet jeśli to jakiś produkt a nie domowy przepis. Warunek stosowania, żeby było skuteczne: trzeba przestrzegać zalecenia stosowania 3 x dziennie po łyżeczce na 30 minut przed głównymi posiłkami – jedyna niedogodność to systematyczność i konsekwencja. Bo jak to z ziołami, działają gdy się je konsekwentnie i systematycznie zażywa. Ale za to okazały się skuteczne… bo poza tym, że schudłam to jeszcze nie mam jojo !!!

7. Jedz najpóźniej 2 godziny przed snem
W czasie snu organizm spowalnia metabolizm, więc zamiast przetrawić jedzenie, zamieni je w tłuszcz, który najpewniej odłoży się na brzuchu, udach, pośladkach i biodrach.

 I na koniec – WIĘCEJ SIĘ RUSZAJ
Zobacz jak radzą sobie aktorki >>> oto sekret rodem z Hollywood na płaski brzuch i szczupłe uda >>>
– możesz skorzystać z całego i najbardziej skutecznego zestawu ćwiczeń na płaski brzuch, szczupłe uda, pośladki biodra i ramiona
– oto KOMPLETNY 30 dniowy PLAN MEL B >>> lub chociaż poprzestać na jednym ćwiczeniu z Mel B na płaski brzuch.
Oto 10 MINUTOWY TRENING BRZUCHA Z MEL B na płaski brzuch

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


źródło:healthbeautyinfo.org/how-to-get-a-flat-tummy-fast


Udostępnij

To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | hotto | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | Hot | CzasNaZioła | Detox | OtoDlaczego | podróże | fun | Naturalne Sposoby | Popularne | Domowe Sposoby | Ciekawostki | Cytaty | Naturalny | Perfumy | zwierzaki | UlubioneInspiracje