Jak schudnąć szybko na brzuchu. Kilka cm mniej w 5 minut . Japońska metoda

Udostępnij

    Jak schudnąć „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Jak schudnąć szybko na brzuchu. Kilka cm mniej w 5 minut . Japońska metoda
Proszę Cię, oceń ten wpis. Kliknij w gwiazdkę

Tysiące Japonek schudło bez diety i uciążliwych ćwiczeń dzięki tej metodzie opracowanej przez japońskiego lekarza !

To naprawdę działa !!!
Ta nadzwyczaj popularna w Japonii metoda odchudzania nie wymaga diety, ani uciążliwych ćwiczeń i pozwala zaoszczędzić pieniądze.
To jest prawdziwa rewolucja w odchudzaniu brzucha i okazuje się być również bardzo pomocna w korygowani postawy i leczeniu kręgosłupa (zwłaszcza lędźwiowego).
Brzmi niewiarygodnie ? O nie ! Tą metodą odchudzonych zostało tysiące kobiet w Japonii, stąd olbrzymia jej popularność w całej Azji.

Co odkrył Fukutsudzi – twórca tej metody – dlaczego na brzuchu odkłada się tłuszcz ?
Metoda szybkiego pozbywania się tłuszczu z brzucha została opracowana przez japońskiego lekarza fizjoterapeutę Fukutsudzi i opisana w książce, która rozeszła się w milionach egzemplarzy.
Fukutsudzi zauważył, że niewłaściwe ułożenie kości miednicy w stosunku do żeber powoduje odkładanie się tłuszczu na brzuchu.
W tym celu opracował metodę, która polega na specjalnym ćwiczeniu kręgosłupa w ciągu zaledwie 5 minut.
Będzie to doskonale widoczne na filmie na końcu artykułu.




Artykuł jest dość długi – zanim zaczniesz ćwiczenie, przeczytaj szczegółowo instrukcję wykonania, sprawdź przeciwwskazania i obejrzyj film na końcu wpisu.
Film jest po japońsku ale zrozumiesz gdy najpierw przeczytasz dokładną instrukcję krok po kroku.

Jak w 5 minut zrzucić kilka cm w pasie, wyleczyć kręgosłup. Japońska metoda – ćwiczenia na filmie na końcu artykułu

Metoda Fukutsudzi jest 5 minutowym ćwiczeniem, które polega na specyficznym ułożeniu ciała.
Do przeprowadzenia tego ćwiczenia potrzebny jest duży ręcznik, sznurek i kawałek podłogi.

Podobne artykuły, które również interesują innych:

loading…



Ogólny opis ćwiczenia (szczegóły poniżej):
Zwinięty ręcznik i obwiązany sznurkiem kładziemy pod plecami na wysokości pępka. Nogi prostujemy. Nogi muszą się stykać dużymi palcami ręce wyciągnięte nad głową muszą się stykać małymi palcami.
I w tej pozycji należy wytrzymać 5 minut (oczywiście, jeśli masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z lekarzem podobnie gdy masz problemy z kręgosłupem czy choroby kości).
Można na początku zaczynać bez ręcznika podłożonego pod plecy, można to ćwiczenie wykonywać krócej.
Ważne: Po ćwiczeniu nie należy nagle wstawać, należy chwilę odpocząć, nie robić gwałtownych ruchów.

  POPULARNE ARTYKUŁY, które również interesują innych:
loading...
 

Efekty metody Fukutsudzi są natychmiastowe

O tym, że efekty tej metody są natychmiastowe, łatwo można się przekonać mierząc się przed i po ćwiczeniu.
Ćwiczenie i jego efekty:
– zmniejsza tłuszcz na brzuchu,
– koryguje postawę,
– leczy kręgosłup (zwłaszcza lędźwiowy).
– Japonki z filmu nie tylko zmniejszyły obwody brzucha ale również urosły centymetr !

Jak wykonujemy to ćwiczenie ?
Jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań ćwiczenie wykonujemy najlepiej rano i wieczorem po 5 minut.
Zanim zrobimy ćwiczenie proponuję się pomierzyć – w pasie na wysokości pępka zmierzyć obwód centymetrem a wzrost, stając np. przy ścianie.
Na początku to ćwiczenie przeprowadzamy bez wałka (podobnie osoby z drobnymi problemami z kręgosłupem ale które nie mają przeciwwskazań od lekarza). Gdy mamy pewność, że czujemy się dobrze tak wykonując ćwiczenie bez wałka możemy zacząć używać wałek.




Jak wykonujemy to ćwiczenie – szczegółowy opis krok po kroku?
– ręcznik kąpielowy składamy i rolujemy a następnie mocno wiążemy sznurkiem
– siadamy i jeszcze bez ręcznika kładziemy się powoli na plecach (żeby przyzwyczaić kręgosłup do tej pozycji)
– prostujemy nogi (duże palce stóp mają się stykać ze sobą) i ręce nad głową (małe palce rąk mają się stykać ze sobą)
– gdy już dobrze się czujemy wsuwamy pod biodra zrolowany ręcznik (tak żeby był na wysokości pępka)
– w tej pozycji leżymy 5 minut głęboko oddychając
– po 5 minutach powoli wyjmij ręcznik spod siebie i jeszcze chwilę leżymy
– podkurczamy nogi i przekręcamy się na bok i znowu chwilę leżymy na boku
– następnie bardzo powoli wstajemy.
Teraz możemy się zmierzyć w pasie na wysokości pępka ponownie jak również mierzymy swój wzrost.

Efekty są natychmiastowe – to naprawdę działa !
W pasie ubędzie nam kilka centymetrów a korekta postawy sprawi, że przybędzie nam wzrostu
Zapraszam na film po japońsku
Ale zapewniam, że film będzie zrozumiały i pokazuje w nim również Autor.

oraz to samo ćwiczenie wykonane przez Polaka, który twierdzi, że ćwiczenie to pomogło jemu również w problemach z kręgosłupem (9 minuta filmu) a po ćwiczeniu ma 3 cm mniej w pasie.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


źródła:youtube.com/watch?v=KsJa9u_b3cg, youtube.com/watch?v=GQuGpa9oHXA, youtube.com/watch?v=nYVJ7wL4qO8


Udostępnij

To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | hotto | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | Hot | CzasNaZioła | Detox | OtoDlaczego | podróże | fun | Naturalne Sposoby | Popularne | Domowe Sposoby | Ciekawostki | Cytaty | Naturalny | Perfumy | zwierzaki | UlubioneInspiracje