Jak schudnąć 10 kg w 1 miesiąc. Oto bardzo popularna brazylijska dieta

Spread the love
    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania SUPER REZULTAT ! w ciągu 3 miesięcy SCHUDŁAM 15,2 kg! odchudzanie bez diety - skuteczne>>>"

Dieta brazylijska to najnowszy trend w diecie

Ze względu na szybkie rezultaty, brazylijska diety jest obecnie jedną z najbardziej popularnych diet w Ameryce Południowej i Północnej. Dieta brazylijska jest bogata w warzywa i owoce dzięki czemu zaspokaja dzienne zapotrzebowanie na witaminy i minerały a dodatkowo jest pożywna.




Są dwie wersje brazylijskie diety: normalna (NORMAL) i szybka (FAST). W wersji Fast można schudnąć 10 kg w 2 tygodnie a nie w miesiąc !!!. Ale ta wersja FAST to dieta rygorystyczna i niekorzystna dla zdrowia, więc o niej nie będzie tutaj mowy.

Normalna dieta brazylijska, dzięki której można schudnąć 10 kg w 1 miesiąc zawiera korzystne i niezbędne dla zdrowia składniki.

Normalna wersja BRAZYLIJSKIEJ DIETY to 4-6 posiłków dziennie, co zapewnia, że:
– nie czujesz głodu
– a osiągasz niesamowite rezultaty – chudniesz 10 kg w 1 miesiąc.

ciekawostkiozdrowiu.pl-jak-schudnac-10-kg-w-miesiac-brazylijska-dieta-skuteczna-popularna

Oto dieta brazylijska na 7 dni

Ważna uwaga na początek:
– odnośnie soków – są to soki z owoców, świeżo wyciśnięte (a nie te kupowane w kartonie).
– nie stosujemy żadnych sosów, majonezu czy innych przypraw niż te wskazane w diecie.

-Poniedziałek
Śniadanie: 1 pomarańcz, 1 banan i 1 szklanka soku pomarańczowego
Przekąska: 1 szklanka soku pomarańczowego i 1 opieczony kawałek chleba tostowego
Obiad: 100 g gotowanej ryby, 100 g świeżej sałatki
z warzyw (bez majonezu lub sosów, może być z dodatkiem soku z cytryny)
Kolacja: Tak samo jak obiad
Przed pójściem do łóżka spać: 1 mała grzanka tostowa, 1 szklanka soku pomarańczowego.

-Wtorek
Śniadanie: 1 szklanka świeżo wyciśniętego soku jabłkowego, 1 jajko na miękko,
Przekąska: 1 szklanka soku jabłkowego, 1 mały kawałek tostu,
Obiad: 100 g gotowanego mięsa, 4 liście sałaty, 2 gotowane ziemniaki,
Kolacja: 200 g gotowanej ryby, sałata, groszek (świeży lub w puszce), 1 jajko na twardo,
Przed snem: 1 szklanka soku jabłkowego, 1 tost



loading…



Śniadanie: 1 szklanka chudego mleka, 1 kromka chleba tostowego opieczonego w formie tostu
Przekąska: 100 g chudego sera
Obiad: 100 g ugotowanego ryżu, 150 g świeżo posiekanej kapusty polanej 1 łyżką soku z cytryny i drobno posiekanej natki pietruszki
Kolacja: 100 g gotowanego mięsa, 1 jabłka, 4 liście sałaty
Przed snem: 1 szklanka soku jabłkowego, 1 mała grzanka

Podobne artykuły, które również interesują innych:
loading...

-Czwartek
Śniadanie: 1 szklanka soku ananasowego, 60 g ananasa
Przekąska: 1 szklanka soku z ananasa, 1 mały kawałek tostu
Obiad: 100 g gotowanego mięsa (np. pierś indyka na parze), kawałek sera i 1 pomarańcza
Kolacja: 2 gotowane ziemniaki, 150 g świeżo startej marchwi polanej odrobiną oleju (np. niskooksydacyjnego lnianego lnianego bogatego w kwasy omega 3, najlepiej tłoczonego poniżej 30 stopni na zimno)
Przed snem: 1 szklanka soku ananasowego, 1 plasterek toastu.
 
CO O TYM SĄDZISZ
Zostaw komentarz na: facebook.com/ZdrowieHotto
Bądź na bieżąco >>> ciekawostkiozdrowiu.pl, czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę – każdego dnia nowe i trendujące informacje – dlatego na facebook(u) koniecznie >>> POLUB STRONĘ ciekawostkiozdrowiu

 
-Piątek
Śniadanie: 1 szklanka soku jabłkowego, 1 mały tost
Przekąska: 1 jabłko, 1 pomarańcza
Obiad: 150 g ryby gotowanej, 2 małe gotowane marchewki
Kolacja: 1 talerz zupy jarzynowej (krem lub zupa grzybowa lub rybny gulasz), mały kawałek chleba
Przed pójściem do łóżka: 1 mały kawałek tosta, 1 szklanka soku pomarańczowego

-Sobota
Śniadanie: 1 szklanka soku jabłkowego, 1 kromka chleba tostowego
Przekąska: 150 g ugotowanych i startych buraków z odrobiną oleju (np. niskooksydacyjnego lnianego lnianego bogatego w kwasy omega 3, najlepiej tłoczonego poniżej 30 stopni na zimno)
Obiad: 1 talerz zupy jarzynowej, zupa grzybowa lub kremowy gulasz rybny, 1 mały kawałek chleba
Kolacja: 100 g smażonych pieczarek, 100 g sałatki ze świeżych warzyw
Przed pójściem do łóżka: 1 szklanka soku jabłkowego, 2 małe herbatniki.

-Niedziela
Śniadanie: 1 banan, 1 garść winogron
Przekąska: 1 szklanki soku z marchwi, 1 mały kawałek tostu
Obiad: 100 g ugotowanego mięsa (może być na parze), 100 g sałatki ze świeżej kapusty, posiekana młoda mała cebula lub szczypiorek i sok z 1 cytryny.
Kolacja: 1 talerz zupy jarzynowej, kremowej zupy grzybowej lub gulasz z ryb, 100 g owoców, 4 liście sałaty
Przed snem: 1 szklanka soku jabłkowego, 2 suszone figi.

Dieta brazylijska może być stosowana tylko przez 2-4 tygodnie.
Po przerwie może być wznowiona. Jeśli chcesz, możesz powtórzyć ten plan jedzenia przez 2-4 tygodnie, ale nie dłużej.
Dieta jest bogata w warzywa i owoce dzięki czemu dodatkowo jest pożywna i zdrowa. Zwiększ aktywność fizyczną przez około 30 minut, wykonując jakieś ćwiczenia, spacerując, pływając na basenie, jeżdżąc na rowerze. Aktywność fizyczna jest wskazana w czasie diety jak i po diecie, żeby uniknąć efektu jojo. Po diecie jedz więcej warzyw i owoców i stopniowo zwiększaj spożycie białka.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


(źródło: healthydiet24.com/2016/07/02/brazilian-diet-lose-12-kg-1-month)

: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | hotto | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | CzasNaZioła | Naturalne Sposoby | popularne | Domowe Sposoby | Ciekawostki o zdrowiu | WeightLoss | UlubioneInspiracje