4 podstawowe pokarmy, abyś był zdrowy. Super bohater w walce z rakiem

Udostępnij

    Jak schudnąć „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
4 podstawowe pokarmy, abyś był zdrowy. Super bohater w walce z rakiem
Proszę Cię, oceń ten wpis. Kliknij w gwiazdkę

4 podstawowe pokarmy, abyś był zdrowy. Poznaj super bohatera w walce z rakiem.

Chcesz jeść lepiej? Chcesz mieć zdrową dietę.
Nie ma prostszego sposobu niż poprzez włączenie większej ilości warzyw i owoców do diety. Jarmuż, szpinak, słodkie ziemniaki i truskawki są dobre na start, nie tylko dlatego że oferują komplementarne wartości odżywcze, ale także bo działają dobrze razem w różnych przepisach.
Liz Pearson , autor bestsellerów, zarejestrowany dietetyk i założyciel Pearson Institute of Nutrition, wyjaśnia zalety tych produktów spożywczych.
Popularne artykuły, które również interesują innych:

loading…


ciekawostkiozdrowiu.pl-zdrowa-dieta

1. Jarmuż
„Jarmuż został nazwany jednym z najzdrowszych warzyw na świecie nie bez powodu. Na podstawie badań z University of Washington, jest to najbardziej odżywcze warzywo”, mówi Pearson. „Codzienna porcja jarmużu lub innych ciemno-zielonych liściastych, pomaga zaspokoić potrzeby na wiele niezbędnych witamin i minerałów.” „Jeśli szukasz superbohatera w walce z rakiem, zrób miejsce w diecie na warzywo z rodziny kapustnych, takie jak jarmuż. Warzywa te są związane z niższym ryzykiem wystąpienia najczęstszych nowotworów, w tym raka piersi, prostaty i raka płuc. Zawierają one związki roślinne, które pomagają w detoksykacji z substancji powodujących raka, zanim zniszczą komórki ciała.
” Jarmuż jest wyjątkowym źródłem witaminy K , składnika odżywczego do zwalczania chorób, którego większość ludzi nie ma dość. Witamina K jest szczególnie ważna dla zdrowia kości i tętnic. Jarmuż jest również bogaty w beta-karoten i witaminę C.
” Jarmuż jest dobry dla zdrowia oczu . Jest to wyjątkowe źródło luteiny i zeaksantyny „dwóch składników odżywczych związanych z mniejszym ryzykiem wystąpienia zaćmy i zwyrodnienia plamki żółtej” głównych przyczyn ślepoty u dorosłych.

  POPULARNE ARTYKUŁY, które również interesują innych:
loading...
 

2. Słodkie ziemniaki
„Jeśli chodzi o owoce i warzywa, kolor jest doskonałym wskaźnikiem wartości odżywczej”, mówi Pearson. „Głęboki pomarańczowy miąższ słodkiego ziemniaka mówi, że jest kopalnią złota w żywieniu”.
„Słodkie ziemniaki mają niską zawartość tłuszczu i zawierają błonnik oraz szeroką gamę witamin i minerałów. W szczególności jest to wyjątkowe źródło beta-karotenu , przeciwutleniacza, który jest ważny dla zdrowia oczu i może zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka.
Kanadyjski Food Guide zaleca jedzenie ciemno-zielonego i pomarańczowego warzywa, takiego jak słodki ziemniak, każdego dnia. Pomarańczowe warzywa są niezbędne dla witaminy A (często w postaci beta-karoten), którą dostarczają.
„Większość ludzi wie, że zbyt dużo sodu w żywności może zwiększyć ciśnienie krwi. Z czego większość nie zdaje sobie sprawy to, że zwiększenie spożycia potasu może znacząco obniżyć ciśnienie krwi, bo ma odwrotny skutek do sodu. Potas jest również składnikiem odżywczym ,który bardzo niewiele osób ma w wystarczającej ilości”. Słodkie ziemniaki są jednym z najbogatszych w potas pokarmów jakie można jeść.
„W przeciwieństwie do białych ziemniaki, słodkie ziemniaki mają niski indeks glikemiczny. Oznacza to, że poziom cukru we krwi wzrasta o połowę mniej po zjedzeniu słodkiego ziemniaka, w porównaniu z białym ziemniakiem. Oprócz kontrolowania poziomu cukru we krwi, jedzenie pokarmów o niskim indeksie glikemicznym może pomóc kontrolować apetyt i zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę typu 2 i choroby serca.

3. Szpinak
„Szpinak jest odżywczą potęgą i suberbohaterem w walce z chorobami”, twierdzi Pearson. „Naukowcy Cornell University umieścili szpinak na szczycie listy jako warzywo ,które powinniśmy jeść częściej w oparciu o jego wyjątkowy profil antyoksydacyjny i zdolność do powstrzymania raka.”
W porównaniu do sałaty lodowej, szpinak zawiera cztery razy więcej potasu , siedem razy więcej kwasu foliowego, 11 razy więcej magnezu i witaminy E oraz 18 razy więcej witaminy A.
„Badania z USDA Human Nutrition Center on Aging pokazują, że szpinak ma możliwość, aby spowolnić lub nawet odwrócić spadek możliwości umysłowych” – zdolności myślenia, uczenia się i zapamiętywania pojawiające się wraz z wiekiem.

4. Truskawki
„Truskawki są jednymi z najbogatszych w antyoksydanty wśród całej żywności”, mówi Pearson. „Przeciwutleniacze pomagają w zapobieganiu uszkodzeniom komórek, które prowadzą do chorób takich jak choroby serca, raka i choroby Alzheimera. Są one również doskonałym źródłem witaminy C. Tylko jedna filiżanka truskawek przekracza zalecaną dawkę dzienną.”
„Badacze z Harvardu odkryli, że spożywanie dwóch porcji truskawek każdego tygodnia może zmniejszyć ryzyko chorób serca lub udaru mózgu poprzez redukcję związków związanych z zapaleniem ścian naczyń krwionośnych.

Bądź na bieżąco >>> ciekawostkiozdrowiu.pl>>> , czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę – każdego dnia nowe i trendujące informacje – dlatego na facebook(u) koniecznie >>> POLUB STRONĘ ciekawostkiozdrowiu

„W badaniu przeprowadzonym przez Clinical Nutrition & Risk Factor Modification Centre w Toronto, że truskawki pomagają również w zapobieganiu utleniania cholesterolu LDL (niezdrowego lub złego cholesterolu we krwi)”. Gdy cholesterol LDL zostaje utleniony jest bardziej prawdopodobne, że odłoży się na ścianach tętnic. Dla zdrowego serca, jedz truskawki.
W badaniach z Uniwersytetu Kalifornijskiego nad znajdującymi się w truskawkach cennymi związkami roślinnymi, zwanymi fenolami, stwierdzono ,że hamują one rozwój raka prostaty i jelita grubego komórek nowotworowych w warunkach laboratorium. Badania te przyczyniają się do rosnącej ilości danych pokazujących, że potencjalnie fenole mają istotny wpływ na zdrowie człowieka.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…



http://www.besthealthmag.ca/best-eats/nutrition/4-essential-foods-to-keep-you-healthy/


Udostępnij

To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | hotto | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | Hot | CzasNaZioła | Detox | OtoDlaczego | podróże | fun | Naturalne Sposoby | Popularne | Domowe Sposoby | Ciekawostki | Cytaty | Naturalny | Perfumy | zwierzaki | UlubioneInspiracje